Čo je PPC reklama

PPC alebo pay-per-click je platobný model systémov online reklamy ako sú napr. Google Ads (v minulosti Google AdWords), Facebook Ads, Sklik alebo eTarget. Reklamy sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávačov alebo na rôznych portáloch, ktoré podporujú túto službu. Hlavným princípom PPC reklamy vo vyhľadávačoch je, že neplatíte za zobrazenia reklamy, platíte len za uskutočnené prekliky. Je to ekonomicky najvýhodnejšia forma reklamy na internete.

Výhody PPC reklamy

Je to najefektívnejšia forma internetovej reklamy. Platíte iba za návštevníkov, ktorí kliknú na cielenú reklamu, ktorá verne popisuje výhody produktov a služieb. Neplatíte za anonymné číslo návštevníkov webu, ako je to pri iných typoch internetovej reklamy. Platíte iba za kliknutia, ktoré vedú na Vašu stránku. Možnosti nastavenia PPC systému Google Ads sú skutočne široké a prostredníctvom správnej stratégie a optimalizácie, viete dosiahnuť rýchle výsledky.

Zhrnutie výhod PPC reklamy:

  • zobrazenie reklamy je zadarmo
  • platíte iba za kliknutia na reklamu
  • návštevnosť stránky máte pod kontrolou
  • relevantnosť reklám, oslovujete iba cieľovú skupinu užívateľov
  • okamžité výsledky a rýchla návratnosť investície
  • presné štatistiky a merateľnosť výkonu reklám
  • remarketing, oslovujete ľudí, ktorí už navštívili web stránku
  • zviditeľnenie na všetkých zariadeniach
  • lokálne alebo globálne pokrytie

Správa PPC kampaní

Pravidelná starostlivosť o Google Ads kampane vedie k efektívnemu využitiu prostriedkov a dosiahnutiu želaných cieľov. To si však vyžaduje technické know-how, ale aj pochopenie špecifických produktov. Pravidelne sledujeme štatistiky a implementujeme efektívnejšie stratégie správy ppc kampaní.

Počet kľúčových slov neustále upravujeme a hľadáme spôsoby ako dosiahnuť čo najlepšie výsledky. Kľúčové slová, ktoré majú slabé výsledky pozastavujeme a naopak pridávame a vylučujeme slová na základe toho, ako ich skutoční návštevníci vašej stránky zadali do vyhľadávača (nie na základe nástroja Google). Týmto spôsobom sa počet kľúčových slov zvyšuje, pribúdajú špecifickejšie kľúčové slová, ktoré sú viac konverzné (prinesú vami želaný efekt – nákup, kontaktovanie) a sú lacnejšie. Mnohokrát konkurencia smeruje kampane len na pár najvšeobecnejších výrazov, ktoré sú drahé a pre klienta neefektívne. Našou výhodou je ale to, že pridávaním špecifickejších kľúčových slov postupne nahradíme všeobecné výrazy. Nepoužívame automatizované skripty, ale o vaše kampane sa starajú reálni ľudia, ktorí sú pridelení k vášmu projektu a poznajú všetky jeho špecifiká.

Potrebujete zvýšiť zisk vašich PPC kampaní?

Kontaktujte nás
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Get a Quote