PPC reklama je veľmi široký pojem, ktorý v podstate vypovedá len o spôsobe platby za internetovú inzerciu (Viac na Čo je to PPC reklama). PPC reklama v podstate nemôže byť pre žiadneho klienta vyslovene nevhodná, nevhodný môže byť len spôsob nastavenia kampaní, rozpočtu, kľúčových slov a pod. Pred začatím spolupráce absolvujeme s klientom stále konzultáciu, či už osobne alebo telefonicky, na ktorej sa snažíme spoznať ho a vysvetliť mu, ako sa môže zviditeľniť pomocou PPC marketingu.
Stálym zákazníkom ponúkame zvýhodnené balíčky. Výšku zľavy však určujeme individuálne po dohode s klientom a odvíja sa od typu balíčka, formy podnikania a dĺžky našej spolupráce. Zľavy štandardne ponúkame aj klientom, ktorí podnikajú vo viacerých oblastiach a spravujeme im teda niekoľko účtov súčasne.
PPC reklama je vhodná pre malé, stredné aj veľké firmy. Spôsob nastavenia kampaní, výška rozpočtu, cielenie na konkrétne publiká a pod. sa nastavujú individuálne v závislosti od typu podnikania. Ak ste menší lokálny podnikateľ a nie ste si istý, či je PPC reklama pre vás vhodná, kontaktujte nás a radi vám vysvetlíme vaše možnosti.
Menším podnikateľom odporúčame jednorazovú konzultáciu, na ktorej im ponúkame základné odporúčania a tipy na zefektívnenie ich podnikania. Malým lokálnym klientom niekedy ponúkame optimalizácie kampaní s dlhším časovým rozostupom (raz za polrok/štvrťrok). Cena sa následne stanoví individuálne po dohode s klientom.
Konkrétne zvýšenie ziskov vám, žiaľ, garantovať nevieme, rovnako by vám ho však nevedela garantovať ani iná agentúra. Vieme vám však garantovať, že sa vašim kampaniam budeme pravidelne a na 100 % venovať a ak nebudete s konkrétnymi ukazovateľmi spokojní, vysvetlíme vám, prečo je rast taký, aký je a aké kroky by ste mali podniknúť, aby sa zvýšil. Ku klientom máme skutočne veľmi individuálny prístup.
Navyše sa stále na začiatku spolupráce snažíme klientom poskytnúť aspoň rámcové zhodnotenie súčasného stavu ich marketingu a upozorniť ich na faktory, ktoré môžu potenciálnych zákazníkov odradiť od nákupu na ich stránke. Práve preto ponúkame v základnom zriaďovacom balíčku aj UX audit, vyjadrenie ku gramatickej a štylistickej stránke textov na webe a pod. Občas sa stáva, že pri týchto analýzach narazíme na vážne nedostatky (napríklad extrémna neprehľadnosť stránky), ktoré klienti aj po opakovanom upozornení zo svojich stránok neodstránia. V takýchto prípadoch sa môže stať, že je klient nespokojný so svojimi konverziami – zákazníci na jeho stránku síce prídu, no neuskutočnia na nej nákup.
Odpoveď sa líši v závislosti od typu podnikania. Pri menej konkurenčných odvetviach sa ceny za jedno zobrazenie môžu pohybovať pokojne na úrovni jedného centu. Vo veľmi konkurenčných odvetviach, naopak, cena za kliknutie priamo úmerne stúpa.
Účinnosť PPC marketingu sa neviaže na konkrétne územie. Prehliadač Google či sociálnu sieť Facebook používajú ľudia na celom Slovensku, preto aj platformy PPC marketingu Google Ads, Facebook Ads a pod. môžu poslúžiť firmám na celom území Slovenska. Pri zriaďovaní kampaní si navyše môžete nastaviť, či chcete svoju reklamu cieliť na konkrétne mesto/región, na celé Slovensko či na zahraničie.
Nemusíme. Spôsob komunikácie s klientom záleží len a len od samotného klienta. Naši klienti pochádzajú z rôznych oblastí Slovenska, pre niektorých sú výhodnejšie osobné stretnutia, s inými komunikujeme od začiatku spolupráce len prostredníctvom mailov/telefonátov.
Klientom posielame pravidelné prehľadné reporty, v ktorých ich informujeme o progrese jednotlivých marketingových kampaní. Počet reportov za určité obdobie sa odvíja od veľkosti balíčka (Basic, Pro, VIP). V prípade, že sa v priebehu kampaní objavia akékoľvek nepredvídateľné okolnosti, promptne informujeme klientov a nečakáme na najbližší report.